Monday, October 24, 2011

Rindu, Rindu yang teramat RINDU!!!

Siapa yang saya rindu kan yang teramat sangat ini. Mak & Ayah dah ada kat dekat mata. Sahabat handai still bolah contact kat FB or TWITTER . KEKASIH, tang mana plak datang pun tak tahu. Then siapa yang saya rindu kat sangat nie. hehehehe.. siapa yang di maksudkan adalah.....


anak buahku yang amat disayangi dan dirindui. Danish@ abg & Norman@Dikman. rindu giler kat dorg. sampaikan tengok budak2 kecil main kat tv pun teringat kat dorg. tgk kartun kat tv pun ingat kat dorg. mana x rindu. 4 tahun kami jaga abg & dikman. hanya gambar & video peneman di kala rindu. nak tgk video dikman menari n nyayi lagu BABY...

video

sejak mak tak jaga mereka rumah senyap je. dulu tiap2 hari tgk ASTRO CERIA tp sejak tak ada mereka kami semua dah tak tengok CERIA lagi.. sebab hidup kami dah tak ceria seperti dulu adanya mereka. berebut nak tgk tv ngan mereka. kartun vs movie... akhirnya kartun gak yang menang, sayang punya hal kn..

WE ALL MISS DANISH & NORMAN...

No comments:

Post a Comment