Thursday, October 20, 2011

SEM 2 @ UiTM Segamat...

Semester 2 di Segamat... apa saja yg berlaku? semester ini ikatan persahabatan saya dan kawan-kawan bertambah kuat. kami gembira dan sedih sama-sama. kami pergi strolling@beriadah sama-sama. if nak nak pergi kelas tunggu kat headquarters (bilik akma@saya) then turun sama-sama. huhu. penuh bilik dengan tetamu yang datang.




semester ini first time kami menghadiri dinner kos kami. tema raya. thats why la kami pergi sebab tidak perlu pening kepala cari baju ikut tema. haha. time semester 1 tema apa-apa entah. so kami sume pun tak join. tapi yang pergi time tue hanya saya, hayyu, che wan, farain, ain bahari n syahir. syahir sebagai boduguarg kami semua. dia harus protect "kakak-kakak" dia ni. actually syahir nie muda setahun dari kami semua. so dialah adik dalam kelas kami. tp orang nyer tinggi dah mcm 'abang-abang' pun ada jugak.


semester ini juga memerlukan kami menghasilkan satu video yang ber"tema"kan laptop. kami dikehendaki untuk menghasilkan suatu iklan untuk mempromosikan jenama laptop yang baru (payah tue). macam-macam jenama laptop terhasil drpd iklan tue. ada CERA, COMPLEX, dll. time nak present depan lecture, Sir Adib banyak hal jadi. ada yang kelakar la, tiba-tiba jadi serius time nak jawab soalan. ada jugak yang wat buka x tau je. tapi itu semua kan kenangan kita bersama. 

(credit to Hayyu coz edit gmbr nie)

semester 2 adlh semester terakhir kami sebagai D2B4. kelas B4 dah dibubarkan disebabkan jumlah pelajar dbs berkurangan. so terpakse la kami "berpindah" ke kalas or group yang lain. nak tau kami pilih keles apa? sssshhhhhhhhhhh.....

3 comments: